Ürün Yönetim Uzmanı

İş tanımı

REED 60 yılı aşkın süredir firmalara özel işe alım çözümleri üreten dünyadaki en büyük işe alım şirketlerinden biridir. Avrupa, Ortadoğu ve Asya Pasifik genelinde 350 ofis ve 3000 danışmanımız ile 30’un üzerinde uzmanlık alanında başarıyla global olarak servis vermekteyiz.

Uzman danışmanlarımız kanalıyla çeşitli sektörlerdeki tecrübeli ve nitelikli profesyoneller ile yakın çalışıp, ihtiyaca özel uzmanlık istihdamı çözümleri üretiyoruz. REED Türkiye bu yaklaşım doğrultusunda; 12 uzmanlık alanında işverenlere ve iş arayanlara seçme ve yerleştirme hizmetlerini sunmaktadır.

Tüketim sektöründe yer alan global iş ortağımız adına "Ürün Yönetim Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır.

Aranan Nitelikler

  • Lisans mezunu,
  • Ürün Yönetimi, Pazarlama Yönetimi pozisyonlarında en az 2 yıl tecrübeli, 
  • Askerlik hizmetini tamamlamış  (Erkek Adaylar İçin)
  • İngilizce yetkinliğini ileri seviyede aktif olarak kullanabilen

İş Tanımı

  • ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi (KYS) gerekliliklerine uygun olarak iş süreçlerini planlamak ve uygulamak, 
  • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS) gerekliliklerine uygun olarak, bilgi varlıklarının güvenliğini sağlamak için uygun politika ve prosedürlerin uygulanması, 
  • Referans pazarların, pazar verilerinin, rekabetin, fiyatların, ürünlerin nitelik ve kantitatif analizinin yapılması, 
  • Türkiye pazarına yönelik en etkin ürün yelpazesinin perakende satış ve AKW/RSE ürün yönetimi ile koordineli olarak belirlenmesi,
  • Tüketici Ürünleri ve Pazarlama Direktörünün koordinasyonunda kanallar ve ürün kategorileri için yıllık/çok yıllık Pazarlama planlarının geliştirilmesi,
  • Aşağıdakiler dahil olmak üzere yeni ürün lansmanlarının / mevcut ürünlere ait aksiyonların hazırlanması ve yönetimi: 
  • Satış kanallarına ve hedef tüketici kitlelerine göre konumlandırılan ürünlerin pazarlama karmasının tanımlanması ve uygulanması, 
  • Satış bütçesinin ve ilgili ürünlerin aylık tahminlerinin ilgili birimler (satış, finans ve lojistik) ile koordineli olarak geliştirilmesi, 
  • Ürün fiyatlandırma ve karlılık analizlerinin yapılması, 
  • Promosyonların, perakende kanal aktivitelerinin ve bunların iletişiminin yürütülmesi için satış gücüne destek verilmesi, 
  • Piyasaya ve ana dağıtım kanallarına/hedef gruplara yönelik fiyatların duyurularına ilişkin liste ve kılavuzların hazırlanması, 
  • Satış noktası teşhir ürünlerinin ve tanıtım faaliyetlerinin belirlenmesi yönünde Ticari Pazarlama birimi ile koordineli çalışılması, 
  • Hedeflenen yatırım getirisi analizlerinin yapılması, 
  • İhtiyaç halinde tüketici ürünlerine ilişkin ihtiyaç duyulan satış eğitimlerinin hem merkezde, hem farklı şubelerde hem de müşteri/bayi lokasyonlarında verilmesi, 
  • Şirketin farklı ticari ve müşteri hizmetleri departmanlarıyla işbirliği yaparak ürün bilgileri, sunumlar, raporlar vb. konusunda desteklenmesi.

 

show
#6fcfe1
Woman looking to the left

Download our latest 2023 salary guide to discover how much you could be earning