Satın Alma Uzmanı

İş tanımı

REED Türkiye olarak İzmir lokasyonunda, alanında lider müşterimiz için, aşağıdaki niteliklere sahip “Satın Alma Uzmanı" arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Mühendislik Fakülteleri veya İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinden mezun,
  • Satın alma süreçlerinde en az 3 yıl deneyimli,
  • Tercihen çimento/hazır beton, üretim sektör tecrübesi bulunan,
  • SAP ve MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • İletişim ve müzakere becerileri güçlü,
  • Analitik düşünebilen, güçlü planlama, raporlama ve organizasyon becerisi olan,
  • Problem çözme yetenekleri güçlü, detay odaklı çalışabilen,
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen.

İş Tanımı

  • Sorumlu olduğu kategoride satın alma prosedürü doğrultusunda süreçleri yürütmek,
  • Belirlenen satın alma ihtiyaçları doğrultusunda tedarikçi araştırması yapmak ve teklifleri almak, müzakere sürecini yürütmek,
  • Alınan tekliflerin karşılaştırma tabloları ve maliyet analizi gibi ticari değerlendirmelerini yapmak,
  • Siparişlerin oluşturulması ve ürün temini ile birlikte tüm operasyonel süreci yürütmek,
  • Tedarikçi sözleşmelerinin hazırlanmasını, güncellenmesini ve kontrolünü sağlamak,
  • Satın alınan ürünlerin veya hizmetlerin şartname kriterlerine uyumu için tedarikçilerle işbirliği yapmak,
  • Tedarikçi ilişkilerini yönetmek, geliştirmek, alternatif tedarikçi ve maliyet analizi çalışmaları yaparak optimize etmek,
  • Tedarikçilerin performansını düzenli olarak değerlendirmek ve raporlamak.
show
#6fcfe1
Woman looking to the left

Download our latest 2023 salary guide to discover how much you could be earning