Satın Alma Müdürü

İş tanımı

REED Türkiye olarak danışmanlığını yaptığımız mobilya sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için, “Satın Alma Müdürü” aramaktayız.

Genel Nitelikler

  • Üniversite mezunu,
  • Mobilya sektöründe Satın Alma alanında en az 8 yıl tecrübe sahibi,
  • Satın alma alanında 5 yıl yöneticilik deneyimi olan,
  • Satın alma, ihale, vergi mevzuatlarına ve uygulamalara hâkim,
  • Tedarik süreçleri ve tedarikçi yönetimi uygulamalarını bilen,
  • Maliyetlendirme ve bütçe uygulamaları yapabilen,
  • Üretimde kullanılan hammadde, yarı mamul madde, ürün ve malzemeler ile sistem, makine, ekipman, cihaz ve aparatlar ve bunların standartları bilgisine sahip,
  • Temel düzeyde kalite yönetim sistemleri ve belgelendirme süreçlerine hâkim
  • İyi seviyede İngilizce dil bilgisi olan,
  • İletişim ve ilişki yönetimine hâkim, çalışan memnuniyeti ve takım çalışmasını önemseyen.

İş Tanımı

  • Yıllık bazda satın alma planlaması yapmak ve strateji geliştirmek,
  • Şirket olarak yurt içinden satın alınacak ya da yurt dışından ithal edilecek mamul madde, hizmet, ham madde ve benzeri ürünler için en hızlı ve en ucuz olacak şekilde tedarikçi bazında araştırma yapmak, tedarikçi ilişkilerini yönetmek,
  • Tedarikçilerden ve fason üreticilerden teklif almak ve bu teklifleri karşılaştırıp değerlendirmek,
  • Oluşturulan satın alma talebine uygun olarak ürün ya da hizmetin hangi firmadan alınacağını belirlemek ve İcra Kurulu onayına sunmak,
  • Satın alma sözleşmelerini kontrol etmek,
  • Satın Alma Execution toplantısını yönetmek,
  • Satın alma departmanının yıllık bütçesini hazırlamak ve takip etmek.
show
#6fcfe1
Woman looking to the left

Download our latest 2023 salary guide to discover how much you could be earning