Reed Türkiye olarak otomotiv sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için “Organizasyonel Gelişim Kıdemli Uzmanı” arıyoruz.
Aranan Nitelikler
• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
• Alanında en az 4-5 yıl deneyime sahip,
• Yetenek yönetimi, performans ve kariyer planlama alanlarında deneyimli
• Analitik ve teknik becerilere sahip, raporlama becerisi yüksek,
• Anadolu yakasında ikamet eden,
İş Tanımı
İnsan Kaynakları politika ve prosedürlerinin hazırlanması / uygulamaya alınması, revize edilmesi, bilgi sistemleriyle entegre edilmesi için çalışmaların yapılması
• Organizasyon yapısının tanımlarının oluşturulması ve güncel tutulması (organizasyon şeması, görev tanımları, unvan yapısı, organizasyon ağacı vb)
• İşgücü ihtiyacı ve niteliklerin tespiti, norm kadro ve işgücü bütçesinin oluşturulması / takibi,
• Performans yönetim sisteminin yürütülmesi, kurum hedeflerinin bireysel hedeflere indirgenmesinin sağlanması, değerlendirme sürecinin takibi,
• Yetenek yönetimi çerçevesinin oluşturulması ve takip edilmesi ,
• Ödüllendirme çalışmalarının yürütülmesi,
• Kariyer haritalarının ve yedekleme planlama çalışmalarının yapılması, terfi atama ve rotasyon gibi organizasyonel değişikliklerin planlanması ve yürütülmesi,
• Dijital İnsan Kaynakları projelerinin yönetilmesi ve devreye alınması,
• Ücret ve Yan Haklar yönetimi,
• Çalışan bağlılığı faaliyetlerinin yürütülmesi