REED Türkiye olarak danışmanlığını yaptığımız üretim sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için, Ankara’da bulunan merkezlerinde görevlendirmek üzere “Genel Müdür Asistanı” aramaktayız.
Genel Nitelikler
- Tercihen üniversite mezunu,
- Alanında 2 yıl tecrübe sahibi,
- İnglizce dil bilgisine sahip,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- Güçlü iletişim becerilerine, planlama, organizasyon ve koordinasyon yetkinliklerine sahip,
İş Tanımı
- Genel Müdür’ün yürüttüğü projeler için, ilgili planlama ve koordinasyonların sağlanması,
- Şirket içerisindeki tüm birimler ile iletişim ve koordinasyonun sağlanması,
- Yurtdışında bulunan müşteriler ile iletişimin sağlanması,
- Yöneticisinin ihtiyaç duyduğu araştırma, rapor ve sunumlar ile ilgili gerekli dokümantasyonların hazırlanması ve raporlanması.
- Projelerin yürütlmesi için ilgili seyahat, toplantı, görüşme ve iş süreçlerinin planlanması.