REED, 60 yılı aşkın süredir firmalara özel işe alım çözümleri üreten dünyadaki en büyük işe alım şirketlerinden biridir. Avrupa, Ortadoğu ve Asya Pasifik genelinde 350 ofis ve 3.000 çalışanımız ile 20’nin üzerinde sektörel uzmanlık alanında başarıyla global olarak servis veriyoruz.
Uzman danışmanlarımız kanalıyla çeşitli sektörlerdeki tecrübeli ve nitelikli profesyoneller ile yakın çalışarak, ihtiyaca özel uzmanlık istihdamı çözümleri üretiyoruz.
REED Türkiye olarak İzmir’de bulunan, PVC sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için aşağıdaki niteliklere sahip, geçici süreli çalışmaya açık "Genel Müdür Asistanı" arıyoruz.
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
- İyi derecede İngilizce bilen
- Alanında en az 2 yıl deneyimli
İş Tanımı
- Üst yönetimin telefon, faks ve elektronik posta trafiğini yönlendirmek,
- Üst yönetime günlük iş akış programlarında operasyonel destek sunmak,
- Üst yönetim dosyalama, arşiv düzeni ve dokümantasyon işlemlerini takip etmek,
- Üst yönetim talimatlarını personele tebliğ etmek, birimler ile yönetim arasındaki bilgi akışını sağlamak,
- Genel Müdür’ün tüm bölümlerle olan diyalogunun sorunsuz işlemesini sağlamak,
- Üst yönetime iletilen yazışma ve raporları günlük olarak iletmek ve geri bildirim amacı ile takip etmek,
- Üst yönetim toplantılarının organizasyonunu ve gerekli hazırlıkları yapmak ve ilgili personelin bilgilendirilmesini sağlamak,
- Üst yönetimle talep edilen görüşmelerin saat, tarih ve görüşme lokasyonu belirlenmesi açısından randevu programını planlamak ve işleyişini sağlamak,
- Genel Müdür’ün katıldığı toplantılara katılarak toplantı tutanağını hazırlamak ve ilgili bölümlere dağıtımını sağlamak,
- Üst yönetim günlük misafir trafiğini yönetmek,
- Tüm yurt içi ve yurt dışı otel-uçak rezervasyonlarını, vize işlemlerini, transferlerini düzenlenmek,
- Üst yönetim ve ziyaretçilerinin konaklama, yemek ve uçak bileti faturalarının sipariş isteklerinin sisteme girişini yapmak,
- Üst yönetime gelen kargo trafiğini yönetmek.